jessicagunnarsson.blogg.se

Välkomna till mig

Kategori: Allmänt

Dagen började med frukost i Amsterdam, sov hos faster och kusinerna inatt. Sedan så tittade jag på TV och gick en promenad i väntan på att Jacqueline skulle sluta skolan. Vid halv två så åkte jag in till centrum och träffade upp henne och Ashley. Vi gick och åt lunch på ett jättemysigt ställe sedan så gick vi lite på stan. Efter det så åkte jag och Jacq hem till mig, känns konstigt att skriva.. Vi gick och handlade och gjorde sedan middag. Här är en bild ifrån första middagen! Det blev pestopasta med kyckling! Lägg märke till den stora mjölkkartongen, mjölkälskaren är lycklig!  
 
 



 
Jag fattar inte riktigt hur det funkar med bilderna så ni får inga bildtexter.. Men detta är iaf mitt rum och mitt badrum, som ni ser så har jag inte riktigt packat upp allt än men det är såhär jag kommer bo.
Imorgon ska jag ta bilder på köket!
 
Detta är sjukt spännande!

Kommentarer

  • Fia säger:

    det ser supermysigt ut!! :D

    Svar: Ja, det är mysigt faktiskt. Imorgon ska jag till IKEA med faster och kusinerna så kan jag göra det lite mer hemtrevligt. ;)
    None None

    2012-09-23 | 10:15:01

Kommentera inlägget här: