jessicagunnarsson.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags så gick jag upp klockan kvar över sju, så tidigt har jag inte gått upp sedan högskoleprovet!! Andra hyresgästen var lika chockad som mig.. han frågade om jag hade ramlat ut ur sängen.. haha..
Mötte iaf upp Sophie på Schiphol, så åkte vi hem till mig och lämnade hennes väska, åt lite mellis och åkte till Zaanse Schans. Är ett område i Zaandam där de har gjort som en by som är en museum med väderkvarnar och typiska holländska hus, såklart gör de ost också! Sedan back till Zaandam, Twilight!! Var spännande och slutet, jisses!
Sedan gick vi hem och bara chillade, pratade en massa strunt.
Lördagen började med frukost och sedan så gick vi ut och hälsade Sinterklaas välkommen! Sedan gick vi lite på stan. Hem, middag och fixade oss. Sedan in till Amsterdam! Gick först till Rembrantsplein och kikade sen vidare till Ledseplein och Paradiso. Dansade natten lång. sedan nattbuss hem. Idag gick vi upp och gjorde oss redo för en ny dag, åkte in till Amsterdam och gick på museum! Sedan vandrade vi lite i Amsterdam och åt mat. Sedan mot flygplatsen. Nu har jag precis kommit hem, sitter och dricker te sen ska jag nog sova. Blev inte mycket sömn inatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: