jessicagunnarsson.blogg.se

Imorgon smäller det

Kategori: Allmänt

Tog en skön promenad igår, var så varmt och härligt! Satt på en parkbänk, lyssnade på musik och njöt! Kan tillägga att jag satt i jeans och tröja och det var verkligen varmt! Galet!
Sen blev det lite bråttom men jag hann hem och käka iaf! Sen till jobbet, en intervju igår! 
Justja, igår så ringde de ifrån Ipsos på dagen och sa att detta är min sista vecka pga att vi snart har ringt alla nummer och de som är anställda direkt via Ipsos måste ha jobb kvar till nyår så då fick lilla jag gå. Men skulle ändå ha velat sluta nästa vecka så det var lugnt, får hitta på massa annat kul nästa vecka. Tänkte kanske åka in till Amsterdam och gå på något museum.
 
IMORGON kommer Sophie, helt stört vad tiden flyger iväg! Ska ta tåget kvart i åtta hemifrån så jag hinner i tid, vet inte exakt vilken ankomsthall och så, bättre att va i tid! Sen får vi se vad vi ska hitta på, vi ska iaf på Twilight imorgon på eftermiddagen!
 
Idag har jag inga planer direkt, har inte ens kollat hur det ser ut utanför gardinen.. Kollade precis klart på filmen jag kollade på innan jag somna igår, sjukt fin. I am Sam hette den, se den. 
Ska ner och äta frukost nu sedan kanske ut en sväng om det är fint väder. Sen är det jobb ikväll, känns ganska skönt att det är sista passet. hihi.. men kommer nog bli rastlös nästa vecka om jag inte hittar på något så får se till att göra det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: