jessicagunnarsson.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Gårdagen gick bra, fick springa dit för jag av på fel hållplats med kom rätt tillslut och i tid. Utbildningen var från 9 till 17, sjukt seg. Träffade på en svenska tjej som också är 93:a som kom hit för en månad sen så det var roligt!
Kommer jobba måndag, onsdag och torsdag kvällar mellan 16:30 och 20:30. Helt okej och skönt med jobb!
Igår kväll så pratade jag med min käre vän Kerstin på skype. Saknar henne och allt i Sverige redan, känns som jag varit här hur länge som helst..Men jag tror att när allt börjar bli mer vardag så kommer veckorna bara försvinna. Jag menar imorgon kommer Faster P och lillkusinen hit över helgen så helgen kommer gå fort och sen är det måndag och då jobbar jag och går i skolan till torsdag kväll sen är det helg igen osv..
Idag ska jag in till Amsterdam och fixa mitt kontrakt för telefonjobbet sen försöka öppna ett bankkonto.
Sen ska jag möta Aileen vid hennes skola när hon slutar klockan kvart över två.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: