jessicagunnarsson.blogg.se

Tisdag kväll

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem till min faster efter första holländskalektionen. Det var roligt, läraren verkar vara bra!
Imorgon ska jag på introduktion till ett telefonjobb, börjar klockan 9 och slutar 17. Ska bli intressant så får vi se vad det blir med det! Kommer få jobba minst 12 timmar i veckan vilket är bra. På fredag ska jag tillbaka till Lidl och lämna ansökan och CV till dom.
Idag har det varit mycket att göra, fick ändra massa möten och så eftersom att jag måste på introduktionen imorgon. Skulle egentligen till kycklingfabriken och till skatteverket och hämta ett skattenummer men det gick bra att ändra det så det ordnade sig!

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    du verkar ha fullt upp vännen! men de låter spännande måste jag säga :) puss <3

    2012-09-26 | 18:18:28

Kommentera inlägget här: