jessicagunnarsson.blogg.se

Fredag igen

Kategori: Allmänt

Denna vecka har gått sjukt fort, har haft mycket för mig med jobb och allt möjligt. Sitter just nu hemma hos Anneli och Kusinerna och väntar. Dom är och hämtar Faster Pilla och min lilla kusin Emelie på flygplatsen.
Var och öppnade bankkonto idag, gick väldigt smidigt och han var jättetrevlig! Så på måndag kan jag börja använda internetbanken och då kan jag flytta pengar från mitt svenska konto till mitt holländska konto så kan jag börja använda mitt holländska kort. Skönt att slippa kontanter!
Har precis tittat på första avsnittet av HIMYM igen, haha. Är helt besatt av den serien alltså, längtar till nästa tisdag när avsnitt två kommer.
Hoppas ni får en bra helg! Jag ska njuta av denna lediga helg och umgås med faster P och faster A samt kusinerna. Släkten är bäst!
Imorgon ska ni nog till en marknad här i närheten och så ska vi fira Aileen som fyller 16 år på måndag.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hej saknade du! Jag har inget internet.... ahh, blir tokig! Det verkar som att du har de awsome, de har jag/vi också! Har kommit i ordning i huset och landat så att säga! Full fart med jobb och hund, snart kanske fit* telia funkar, hoppas! Pusspuss älskade du! / Sandra

    Svar: hej gumman! nej, jag märker det, saknar dig!! jag har det fint, livet är fint!! skönt att ni kommit i ordning, ihh, vill se hur det ser ut!! Pusss <3<3
    None None

    2012-10-10 | 21:16:08

Kommentera inlägget här: