jessicagunnarsson.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt lugn helg. I fredags sá ákte jag till faster vid tre och umgicks med Aileen som hade slutat skolan. Vi var en svängt till stora köpcentrumet.
Pá kvällen sá gick Jacq och Aileen upp till sin pappa och jag hängde hos Agge. Vi kollade pá The voice of Holland och Snatch. Jag sov kvar här och igár sá skjutsade vi Jacq till färjan för hon har praktik i helgen. Sen stannade vi pá en marknad pá vägen hem. Väl hemma sá át vi frukt som vi doppade i smält choklad!!
Pá kvällen sá gjorde jag och Agge sushi, muuums!
Sen kollade vi pá film och sen sov jag kvar här inatt ocksá.
Idag ska vi ta en promenad och sen ska jag hem!
Imogon är det en ny vecka och pá torsdag áker jag till Sverige över helgen, längtar! Ska vi skönt att träffa alla saknade filurer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: