jessicagunnarsson.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

Onsdag redan, tänkte först skriva tisdag men inte det..
Igår så tog jag en springtur, duschade och tvättade på morgonen. Effektiv tjej! Sen pluggade jag lite innan jag åkte till Amsterdam och umgicks med Faster Pilla och Emelie innan de åkte hem till Sverige igen igår kväll. Var holländska på kvällen så efter middagen hemma hos Faster Anneli så tog jag bussen in till stan. Holländskan gick bra, men det går snabbt framåt men det är roligt!
Åkte hem, åt en smörgås med jordnötssmör och drack mjölk ur förpackningen, haha, livskvalité! Kollade på Goede tijden, slechte tijden och slog på Safe House men somnade typ direkt. Pratade med Sophie också, så den 16 november kommer hon hit och stannar över helgen, roligt!
Idag så har jag inte gjort så mycket, kollade på HIMYM, avsnitt två nu! Sen så åt jag frukost, pluggade, gick och handlade, kollade på tv och nu har jag precis ätit mat och diskat. Idag blev det pasta carbonara, gott!
Nu ska jag vänta till klockan blir kvart i fyra och gå till tåget och ta mig till jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: