jessicagunnarsson.blogg.se

Nu kommer det lite bilder

Kategori: Allmänt

Nu är det lördag morgon, eller klockan är kvart över tolv nu. Har varit ute och sprungit en runda sen gjorde jag äggröra med champinjoner till frukost! Nu har jag precis satt mig i soffan efter en dusch och nu tänkte jag lägga upp lite bilder.
 
Här är en bild ifrån första fredagen jag var här. Jacqueline och Rodney kom hit och så åt vi pannkakor, gillar den här bilden för den visar hur det var. Jag och Rodney började äta och Jacq stod som en mamma och gjorde pannkakor.
 
De kommande
 
bilderna är ifrån i torsdags, då var jag ute på en liten fotopromenad och tog lite bilder i Zaandam. 
Husen man ser här är Zaandams centralstation!
Jag kan sitta i mitt fönster och läsa!!!Det h'r satt på dörren till kusinerna när Aileen fyllde år. Då hade Emelie, lillkusinen som går i förskolan skrivit detta, så söt!
Dessa söta varelser finns där min Faster har sitt sommarhus!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: