jessicagunnarsson.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

Fredagens planer förändrades, Jacq och Aileen skulle till sin pappa och äta så jag stannade hemma. Gick iväg och köpte Entrecoté + frukt och glass. Fint ska det va. Jason hade gjort potatisgratäng som jag fick, snällt!
Sen så pratade jag lite med Philip på skype och streamade dating in the dark på holländska!
Lördagen började med frukost framför TV'n innan jag åkte till Amsterdam hem till Agge. Jag och Jacq skulle kika efter något att ha till halloweenfesten på kvällen. Slutade med att vi såg ut såhär, twins! 

 
Var en rolig kväll, kul att träffa nya människor och Holland är ju för underbart alltså. Så många kulturer och så mycket olika människor. Träffade en kille som hade bott i Finland och som kunde svenska, haha, asså vad är oddsen? Händer bara i Holland. Är verkligen helt imponerad över blandningen av människor, kul!
 
Idag så tog vi det lungt på morgen och runt ett så åkte vi till Nemo, det är ett ställe typ som Tom Tits men experiment och vetenskap. Jag, Jacq och Aileen var nog äldsta där, haha, men det var roligt!
 
Åkte hem ifrån Amsterdam vid fem, gick och handlade och åt middag. Nu har jag precis ätit klart, plockat undan i köket och allt och nu borde jag plugga..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: