jessicagunnarsson.blogg.se

Goede morgen

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag och Jacqi gjorde pasta med kyckling och tomtatsås, mums! Sen självklart snickerskaka, standard.. Sen åkte vi tåget mot mitt jobb och hon fortsatte hemåt. Igår var det en riktigt dålig dag på jobbet, helt otroligt. Fick typ inga svar överhuvudtaget, kanske 6 som jag gjorde den första delen av intervju på och då var typ 3 över 74 och de andra tre tjänade för lite.. Så ingen intervju, kändes lite sådär men mentorn sa att jag hade gjort ett bra jobb och att då jag pratat så var det bra så det var skönt att höra. Fick även ett specialuppdrag det första jag gjorde så det var kul! Skulle ringa och låtsas vara en som behövde hjälp med min nya telefon och se hur väl supporten hjälpte mig, var lite svårt men det gick bra!
Efter jobbet så åkte jag till Sloterdijk (eftersom att tågen inte går som de ska pga, de bygger) och då var tåget mot Zaandam inställt så började vänta men då skrev Ahmed (en kille som jag och Jacqueline träffade på Halloweenfesten) att han och en kompis till honom skulle till tivolit på Dam och typ hänga i Amsterdam så då åkte jag in till Amsterdam istället. Vi åkte en karusell som var sjukt häftig, åkte 54 meter upp i luften så man kunde se hela Amsterdam!! Vet inte hur jag ska förklara hur den var men ska försöka hitta en bild eller något. Jag var så sjukt rädd innan, hahaha, men den var verkligen asrolig! Sen så gick vi till McDonalds där deras kompis jobbade och åt gratis, niiice. Sen skjutsade dom mig till Stationen och jag åkte hem och avslutade dagen med äpple, snickerskaka, te och mjölk och tänkte titta på alla missade avsnitt av Goede Tijden, Slecthe Tijden men jag somnade rätt snabbt såå blev ett halft avsnitt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: