jessicagunnarsson.blogg.se

Fredag kväll

Kategori: Allmänt

Herregud, redan fredag igen!
Igår efter jobbet så åkte jag hem till Jacqueline, Agge och Aileen. Jacqueline hade sovmorgon idag så vi kollade på TV när jag kom och sen gick vi upp runt åtta imorse. Sen åkte vi tillsammans till Hoofddorp, en stad typ en kvart ifrån Amsterdam, med tåg. Hon åkte till skolan och jag åkte in till centrum och kikade i lite affärer. Köpte ett par byxor och en sjal! Sen så satte jag mig och åt lunch, vilket i Holland innebär en smörgås. Jag åt en med tomat, mozzarella och pesto, sjukt god! Till det blev det mjölk! Samtidigt så läste jag lite psykiatri och sedan så mötte jag upp Jacqueline på stationen vid kvart över två när hon slutat skolan. Då åkte vi hem till dom och bara tog det lugnt.
På kvällen så skulle Jacqueline och Aileen upp till sin pappa så jag åt middag med Anneli och sedan så tittade vi på Goede tijden, Slechte tijden och The Voice of Holland. När det slutade så skjutsade hon hem mig, så jag har precis borstat tänderna och lagt mig i sängen. Nu blir det film och sen sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: