jessicagunnarsson.blogg.se

En vanlig dag i Holland + bilder

Kategori: Allmänt

Jag tror inte att det är många saker som skulle förvåna mig här nu... Börjar vänja mig med det holländska samhället, skulle gärna ha det såhär i Sverige också.
 
Ja, efter jag hade shoppat så gick jag och shoppade, var dags för mat. Kyckling med philadelphiaost i mitten och råstekt potatis, mumsigt! Mat är så sjukt gott, skulle kunna äta hela dagarna! 
Sen var det holländska-kursen ikväll, går verkligen framåt alltså!
När jag kom hem till Zaandam så åt jag lite yoghurt och tog en promenix, njuter av vädret!
 
Här kommer lite utvalda bilder...
Tivolit på Dam idag när jag gick hem ifrån skolan! Så fint hur det lös upp.
Sushin som jag och Agge gjorde i lördags, sjuuukt gott!
Chokladdoppad frukt, jummie!
Hm, när var detta, någon gång i förra veckan. Äpple, snickerskaka, te och mjölk. Myyys.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: