jessicagunnarsson.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jisses vad dagarna går.
Igår så vaknade jag, pluggade psykiatri, gick lite på stan, pratade med Bella på skype, lagade mat, ÅT (mat är livet, hehe), pluggade lite mer, jobbade. En intervju, helt okej. Sen hände en lite kul grej, dom lägger till nya nummer typ en gång i månaden eller nåt och igår så tog det slut med nummer så vi fick gå hem kvart över åtta istället för halv nio. Synd att det inte hände tidigare för man får betalt för den tid man skulle vart där men kom iaf hem en halvtimme tidigare så det var nice. När jag kom hem så gjorde jag äggmacka och te. Pratade lite med far i telefon och sen blev det The shining, så störd film.. Avslutade med big fish för att vara på den säkra sidan och slippa mardrömmar, hehe. men somnade ganska snabbt.

Idag så vaknade jag och tog en springrunda, märktes att det var ett tag sen. Har haft ont i vaderna så var lite rädd för benhinneinflammation men nu gjorde det inte ont så det var niiice. Sprang iaf hela tiden men var helt död efter men det är soft, då vet man att man ansträngt sig! Gjorde omelett med salami och champinjoner till frukost.
Nu ska jag plugga psykiatri, tänkte bli klar med det denna vecka för nästa vecka börjar min andra kurs om folkhälsoproblem kring ätande, är skönt att bara ha en sak i taget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: