jessicagunnarsson.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt lugn helg, har varit skönt!
Igår så åkte jag hem till faster eller först till ett köpcentrum i norra Amsterdam för jag skulle kolla efter en stickad tröja som jag vill ha men som inte fanns i min storlek i Zaandam. Det fanns inte där heller så får kika i stan innan skolan på tisdag!
Hemma hos faster så hände inte så mycket. Mina böcker om ätstörningar till kursen hade kommit så kikade lite i dem, ska bli intressant! Börjar med den delen på onsdag.
Idag så har jag pluggat lite och tagit en springtur. Sjukt skönt! Och nu har jag hittat perfekta rundan!!! (Lite sent men, haha)
Nu ska jag strax gå iväg och handla middag. Ska nog kolla efter den stickade tröjan också, de kan ju ha fått in en i min storlek. Åh, den är så fin!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: