jessicagunnarsson.blogg.se

Sju veckor

Kategori: Allmänt

Kan inte tro det själv.. Sju veckor i Amsterdam?
Helt galet vad tiden går! Men det händer saker hela tiden, jag trivs och mår bra så är inte konstigt att tiden går!
Har verkligen svårt att veta om jag tycker det ska bli skönt att komma hem eller inte. Amsterdam är ju verkligen en helt underbar stad men saknar alla i Sverige. Ska hem nu iallafall så får vi se vart jag hamnar i framtiden!

Idag ska jag vara lite hemmafru, haha. tvätten ligger i tvättmaskinen och jag sitter vid köksbordet och pluggar. Ska borsta tänderna efter frukosten nu och dammsuga mitt rum. Sedan blir det nog en promenad för att få lite luft, och handla mat! Sedan ska jag plugga lite till innan det är dags att åka till jobbet ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: