jessicagunnarsson.blogg.se

Proffs

Kategori: Allmänt

Kom på en sak jag glömt skriva. På jobbet i torsdags så var det en av "mentorerna" som kom och sa något till mig (hörde inte så bra då en person svarade när jag ringde) om att det skulle hända något speciellt idag (i torsdags). Så jag tänkte först att jag skulle få något specailuppdrag igen men ingen sa något förens strax innan åtta. Då kom en annan mentor och sa att han behövde prata med mig och så gjorde han en min typ som "oooooj, vad har jag nu gjort" och skrattade lite men jag tänkte ändå, vad är detta nu då? Men var inte så orolig för det går bra för mig på jobbet, tycker jag! 
Sen så kom han med sitt papper (de lyssnar på intervjuer och sätter betyg på hur man läser frågor och massa) och så sa han - nu har du jobbat här en månad och då har du passerat prövotiden, hur tror du att det går för dig? jag - bra, tror jag. Då sa han - ja, det gör det verkligen. Grattis, vi vill att du stannar och tog mig i handen. Så tittade vi på pappret och då hade en som kunde svenska satt betyg på mina intervjuer och jag hade 3.1 och man ska sikta mot 3. Jag hade alltså fått några 4-or, sjukt kul!! Han var jätteglad och sa grattis flera gånger och tog mig i handen och så visade han att jag har i snitt 0.45 intervjuer/timme och snittet för svenskarna var 0.33/timme så det var kul att höra! Så sa han - du får lugna ner dig lite, då gör så att dina kollegor ser dåliga ut. Haha.. 
Så nu kan jag vara stolt!! Är ju väldigt bra referens, har ju verkligen på papper att det gått bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: