jessicagunnarsson.blogg.se

Fredag

Kategori: Allmänt

Torsdagens planer blev ändrade, men det var bara kul!
Jobbade och sen var väl tanken att åka hem och äta melon och glass men inte det. Shkumbin hade två svenska vänner på besök och han frågade om jag ville hänga på in till Amsterdam så varför inte? Satt och umgicks på en bar och sedan gick vi och dansade! Vid tre så tänkte vi gå och äta något men allt var stängt så de tog nattbussen hem till Shkumbin och jag tog mig till stationen för att ta tåget hem ( trodde jag) men tydligen så går inte tåget på torsdagsnatten så då tänkte jag, nattbussen går ju på torsdagen och det hade den ju gjort.. lite för tidigt bara.. så då skulle jag egentligen ha behövt väntat 1,5 timme på stationen, utomhus då man inte får vänta inne på stationen på natten. Så jag tog en taxi hem till Zaandam. Lite ovärt då taxin kostade 15 ggr mer än en tågbiljett men jaja.. Kom hem säkert!
Nu ska jag ut och gå en sväng tänkte jag, ikväll blir det bio med Jacq!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: