jessicagunnarsson.blogg.se

Barhäng

Kategori: Allmänt

Gårdagen var soft, åkte in till Amsterdam vid åtta och mötte upp Shkumbins kompisar, Conny & Simon. De var helt vilse stackarna, haha.. Hade gått runt i cirklar och alltid kommit tillbaka till Damrak. 
Vi bestämde oss för att röra oss mot Rembrantsplein så vi tog spårvagnen dit. Satte oss på Escape och snackade skit. Sedan skulle Shkumbin, som varit hemma och tittat på Inters match, komma in till Amsterdam. Då gick vi till Leidseplein och satte oss på en annan bar, var fett mysig. Var typ som en ungdomsgård faaast med alkohol.. haha.. eller vad vet jag, ungdomsgårdar i Hollands kanske serverar alkohol, skulle inte bli förvånad!
Sedan så gick vi till en bar som Shumbin brukade gå till och hängde där tills vi rörde oss mot nattbussarna, de åkte mot Shkumbin och jag gick till stationen och åkte hem. Var så skönt att komma hem, åt en smörgås med salami och ost och drack mjölk, vilken lycka.
 
Simon och Conny pratade om pannkakor typ 2 ggr/timme igår så blev så sjukt sugen på pannkakor så när jag vaknade imorse så ville jag ha pannkakor.. Andades lite och till slut så bestämde jag mig för att gå till affären, det var det värt!!
Dock höll jag på att få ett nervöst sammanbrott, hahah.. jag är verkligen dålig på att steka pannkakor. Men jag kom på ett sätt att lösa det, göra små! Sen skärde jag honungsmelon och tog Stroopwaffelglass till. MUMMA!
Pannkakan uppe till höger är med ost på, sjukt gott! Typiskt Holland, de gör alltid massa konstigt med all mat, lägger på massa annat på pannkakorna och de friterar gärna!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: